Klantenservice

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 20.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Verzendkosten worden automatisch berekend en zijn direct te zien in onze checkout voordat u de bestelling plaatst. Deze prijs is inclusief BTW. Brievenbuspost is afhankelijk van gewicht van de brief, en altijd minder dan de onderstaande pakketpost kosten.

Pakketprijzen
  • € 6,95 in Nederland
  • € 8,95 naar België en Duitsland
  • € 9,95 naar overige Europese landen
Levertijd

Aan de hand van de track en trace code en postcode kunt u in veel gevallen het pakket volgen. Heeft u nog geen track en trace code ontvangen? Wacht dan aub nog even af, de volgt automatisch.

F.A.Q.

Ja, de extra kosten zijn te zien tijdens het bestelproces.

Ja, dat is mogelijk.

Wij hebben een winkel op de Tulpen Boerderij, die dagelijks is geopend. Ons adres is Katwijkseweg 19a te Wassenaar. Wij kunnen uw bestelling voor u klaarleggen of u komt zelf bloembollen uitzoeken in onze shop.